vineri, 16 ianuarie 2015

Din aversiunea faptelor


                       *
se juca un fel de şah de adio
la care trebuia să particip cu pătratul 42
şi nu aveam voie să-mi aleg nici-o altă cifră
cum ar fi 59, 70, 82
şi era totuşi un rost de parcă
se deschidea o uşă
cu cineva aşteptat dincolo
şi era o-ncălzire globală
pe axa numerelor simplă şi reală

                        *
în camera mea pe braţe pe pernă în părul meu
în biblioteca de sâmbătă nu mai suportam o clipă
fără semnătura ta eroică sub rândurile astea reci
dar aste declarații vor fi înlocuite de tăcere
te voi simţi foarte aproape
în armonia vagoanelor
în tânguirea lor obiectivă
mult mai târziu în Abisinia
în demisolul ei disimulat 
                    
                        *

cum literele nu pot trăi
în afara cuvintelor scrise
eu nu te pot căuta
în afara oglinzii

                          *

leşinul în stradă
trecutul gol în stomac
originalitatea e o formă de sinucidere
iar iubirea ta
o formă de pustiire

                               *

cât de uşor dispare cheia în zăpadă
cât de repede aleargă maşina
prin nisipurile mele mişcătoare


                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu