vineri, 8 iunie 2018

Din raţiunile chiriaşului grăbit


Abia acum îmi fac timp să postez despre cărţile sub impresia cărora am introdus fisa de 50 de bani în al doilea cărucior din şirul lung parcat în faţa Carrefourului din Grozăveşti. După un scurt moment de perplexitate nepanicată, am găsit cheia deblocării la propriu : adică am scos chiar cheia de pe inel, am introdus-o în descuietoarea primului cărucior, ceea ce mi-a permis accesul la al doilea devenit astfel primul. L-am scos din şirul lung, apoi l-am adus la loc pe cel care astfel devenea din nou primul, recuperîndu-mi cheia. M-am gîndit că faza merită povestită ca prolog la ataşarea pozelor cu cele două cărţi la ale căror lansări cu drag am fost prezentă în cursul zilei de ieri: dimineaţa spre prînz şi seara, în carne şi oase „din acelaşi pămînt din acre este făcută şi ţara”. Dar priviţi mai bine spre ele şi veţi şti cîtă cultură se poate face aici la adicătele 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu