miercuri, 23 aprilie 2014

Puii de muşcată franţuzească

"Ce vezi în pozele ataşate sunt puii care s-au prins din muşcata franţuzească pe care mi-ai adus-o tu.
Pe la sfârşitul lui Martie am găsit-o căzută sub povara greutăţii pe fotoliul din balcon care e sub fereastra de la dormitorul meu  şi m-am intristat tare pentru că era aşa mare şi frumoasă şi plină de flori....
Aşa că m-am gândit să tai lăstari şi să-i pun la prins direct în pământ.
Şi am tot tăiat şi am pus în ghiveci, şi în alt ghiveci şi în altul, până s-au făcut vreo treisprezece ghivece plus vreo doua borcane mari în care le-am pus la prins în apă.
Şi acum priveşte ce minunăţie de muşcăţel au ieşit!".

Silvana Manuela, draga şi buna mea prietenă-vecină-colegă din copilărie - cu permisiunea ei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu