duminică, 30 decembrie 2012

De sărbători

Florin, Eugen şi Serghei în decembrie 1985 la noi, la Craiova, de Festivalul Artei şi Creaţiei Studenţeşti

De revelionul 1994-1995 împreună cu Florin, la Liteni

Eu, mama şi tata în 1962 într-o fotografie zgâriată şi pătată de vemuri, pe malul unei ape despre care nici măcar mama nu-şi mai aminteşte

Pe undeva prin anii '70, tata înconjurat de tineri, cum a rămas şi el pentru totdeauna

De ce fac eu asta acum şi nu am răbdare până pe 1 ianuarie 2013, când e Sfântul Vasile pe care tata îl sărbătorea cu veselie mare de fiecare dată, pregătind singur aproape toate bunătăţile şi cântându-şi prin bucătărie "Va-sea, Va-sea/ Vasea comunicantul!"?
Iaca fiindcă am avut un vis în care un fel de gagan voia să mă prindă şi eu fugeam de el şi strigam "Taaa-tiii-taa-tiii" şi-a ieşit el şi i-a spus..."du-te!du-te!şi s-a dus".

Şi un bonus de LA MULŢI ANI!

http://www.youtube.com/watch?v=_MnDVbfT158

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu