marți, 17 februarie 2015

Întâlnire

(1)
toţi ne-am îngrăşat în ultimul timp
şi tu eşti atât de slab
după ce ne spovedim
chefuim şi-ascultăm pink floyd
noi ne vopsim şi părul
numai tu ai albit
ţi-ai lăsat şi barbă
te-ai întors la Ierusalim
cu palmele sprijinite pe
spătarul unui scaun
te-au adus prin spatele curţii
numai trandafirului japonez nu-i place vinul
leandrul şi crizantemele de apartament
înfloresc din el ca din apă
doar trandafirul japonez a îngălbenit
paharul tău este mereu plin

(2)
am venit neîncetat
şi mi-am plimbat privirea
pe lângă fosta unitate militară din Caracal
crengile unui
copac alb îmbrăţişau
coroana unui copac verde
prin ferestrele sparte
când am vrut să fotografiez
nu ştiam
cât timp am să-ţi depăn povestea
îţi spun toate astea ca și cum
te-aș modela din coasta mea
după cum îmi cereai în somn

(3)
murdăriile poetice se curăță ușor
lacrimile mele nu te-ajută acum
stropii de noroi din interiorul umbrelei
și toată zbaterea și versurile frigide
nu conving pe nimeni
de vorbirea mea într-o altă limbă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu