miercuri, 10 august 2011

Valsul nunţii noastre

Valsul venezuelean l-am auzit pentru prima dată interpretat de Florin la chitară prin 1992 şi mi s-a făcut dor să-l reascult cu puţin înainte de ultima noastră convorbire telefonică.

Valsul următor l-am valsat o singură dată în viaţă, cu Florin, la nunta noastră, pe 20 octombrie 1996:

http://www.youtube.com/watch?v=LX1fiE0U1qA

Dacă viaţa şi opiniile separate din ultimii ani nu ne-au despărţit definitiv, atunci cu atât mai puţin moartea va putea face acest lucru.

Despre cum a fost Florin înainte de a nu mai fi Florin pentru mine am să tot plâng şi-am să tot scriu şi-am să postez fotografii de îndată ce mă voi întoarce acasă de-aici, de la Petru Vodă, de unde el a privit pentru ultima dată cerul înstelat către care a strigat în chinuri până în ultima clipă: "Şi m-am rugat la dătătorul de viaţă să îmi ia viaţa şi dătătorul de viaţă nu a vrut să mi-o ia".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu