vineri, 6 aprilie 2012

Testament

Trăiesc flămând

                  de Valeriu Gafencu

Trăiesc flămând, trăiesc o bucurie
Frumoasă ca un crin din Paradis.
Potirul florii e mereu deschis
Şi-i plin de lacrimi şi cu apă vie;
Potirul florii e o-mpărăţie.

Când răii mă defaimă şi mă-njură
Şi-n clocot de mânie ura-şi varsă,
Potirul lacrimilor se revarsă
Şi-mi primeneşte sufletul de zgură;
Atunci Isus de mine mult se-ndură.

Sub crucea grea ce mă apasă sânger,
Cu trupu-ncovoiat de neputinţă,
Din când în când, din cer coboar-un înger
Şi sufletul mi-l umple de credinţă;
M-apropii, tot mai mult, de biruinţă!
...

 Testamentul acesta frumos înfăşurat şi legat cu o panglică verde crud îl transmit şi eu mai departe, fiindu-mi graţios dăruit după ce am ieşit miercuri seara de la un eveniment a cărui emoţie îmi este încă vie:


TESTAMENT© Povestea de dragoste întru Hristos a neamului ...

clubuldepresatransatlantic.wordpress.com/.../testament-povestea-de-d.


Spectacolul-recital 'Testament', in premiera la Teatrul de pe Lipscani ...

www.hotnews.ro/stiri-cultura-11873376-spectacolul-recital-39-testam...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu