marți, 8 octombrie 2013

Alte versiuni din my computer şi nu-nţeleg de ce


AMNEZIE

despre un fel de fericire
a insectei
intenţionam să vorbesc
despre validitatea plictiselilor adevărate
într-o ţară care nu este a mea
unde creierii ţi se-nfundă
pentru că nu mai au rost
vorbirea imaginară
căsuţa grădinarului şi
echilibristica bordurii din parcuri
nu mai jucăm şah chinezesc în joacă
nu mai înnebunim
construim adăposturi

că altceva ce să facem.

IERI

Cuvintele- ar fi plutit un timp
În aerul din încăpere
Pînă ce s-ar fi aşezat pe umerii
desprinşi
de pieliţa lor de aur
 te-aş fi sărutat
cum mă hotărâsem în tren.

CREATIVE WRITING

Dumnezeu este
şi timpul le rezolvă pe toate

Am pierdut dragostea ta
Ai pierdut dragostea mea

acum văd din interior
De unde-ncepe-un zid 

O, CASTELE!

visasem că voi visa până la urmă
iar visul acela nu trebuia
să se termine
într-un alt vis
un vis în care să pot alerga şi să-l ating
fără a mă visa pe mine sau fără a-mi
tulbura somnul în care nu îl visez

TREBUIE SĂ GĂSESC O SOLUŢIE

eram fetiţe la cinematograf
iar zeul grec era cu o steluţă-n fruntea paginii
erau şi case în care zgomotele Parisului
se dizolvau într-o soluţie
de lumină
în timpul filmului
avionul decola
şi noi eram turnate într-o altă peliculă
în ochii ei trişti
şi vioi
într-o delicioasă particulă




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu