sâmbătă, 19 mai 2012

Mâine does not die


când ai urcat prima dată la mine
Jacques Brel cânta «Ne me quitte pas, ne me quitte pas»
corectam povestea asta
la radioul albastru îţi schimbam pansamentul
şi-ai început să-mi povesteşti în flamandă
despre arcada tăiată în geamul cabinei telefonice
de care te-ai îndrăgostit
din când în când, fără să vrei
îmi mângâiai inima
şi-atunci ştiam că nu mai e mult şi-am să te văd
sub lumina soarelui de ziuă
traversând spre Notarra pe zebră după  McDonalds

ca nişte zurgălăi lentilele vişinii îmi dădeau de ştire
că am ajuns în foaier
unde ai urcat de la subsol cu ponchoul meu pe umeri
zâmbeai elegant, halucinant
încât am căzut în cutia muzicală care s-a deschis
chiar atunci la picioarele mele
era atât de teatral şi neverosimil gestul
abia trăgând după mine
o aluniţă grea
cum de altfel
sub lumina soarelui de amiază
spre Notarra zebra de după  McDonalds
prin lentile vişinii îmi dădea de ştire
că am ajuns în foaier
şi ai urcat de la sala studio cu ponchoul meu pe umeri
zâmbeai elegant
încât am căzut în cutia muzicală
chiar atunci deschisă în faţa mea

căci nu mai găseam cabina telefonică
prin care ai trecut tu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu