vineri, 27 aprilie 2018

O, ce ciorne!

Oricînd se găseşte un călău
care se lasă îmblînzit de
privirile şi rugăminţile Albei ca Zăpada
De ce este imposibilă Albă ca Zăpada
Pentru că nu mai există un călău
care să se lase impresionat
De ce nu mai este posibilă Albă ca Zăpada
Ce dacă nu ne iubim.
Dragostae să fie în afara noastră.
cît am cheltuit pentru contactul cu realitatea
extinsă pădurea din vis
fără întuneric
eu nu pot fi văzută decît în oglindă
sau în apă
nimeni nu se dăruieşte
gestul
acum din somn
nu eu mă pieptăn
soarele din păr mi-l pieptăn
LIBERTATEA ESTE
m-am obişnuit să scriu şi alături de tine
veşnic mi-am proiectat întîmplări pe drum
care nu au nume pe care nu le pot povesti
încît nu am ajuns niciodată la ele în pragul lor
în oraşul lor
căci eu eram pe un alt drum
mergeam pe alt drum stabilit de alţii
trasat de alţii
pe care nu l-am atins
şi nici pe acela nu l-am atins



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu