vineri, 27 aprilie 2018

Un fel de nor

DINTR-UN CAIET DE FĂCUT AVIOANE
(MANUSCRIPTA VOLANT)
PAGINA DE GARDĂ
nu-mi amintesc din cărţile frumoase
decît destrămarea şi dorinţa de-a fi din nou împreună cu mine
... să fumezi...să dormi...
vezi sînt liberă
o carte de versuri şi o frunză de laur
mă pot plînge în libertate
la o masă El, Jean Arthur şi neapărat Emily
vezi poezia pe care au scris-o
noaptea şi foşnetul lor împreună;
adun aerul şi apa după ce am fost pămîntul
cu independenţa şi imponderabilitatea
participăm la risipire
într-o strigare într-o nostalgie într-o neurastenie
o adevărată îmbrăţişare şi o istorie
dincolo de templu − un nume uitat
un nume cu sens în trecutul ce nu poate invoca mîntuirea;
declin enunţuri aţintite-asupra mea;
libertatea mea se reduce la libertatea mea;
nu vreau să fie;
poate nu vreau să fii;
de fapt nu vreau;
dar ştiam deja să aştept
atît de perfect
pe cît aş fi vrut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu